Monday, 15 April 2013

Funny drunk photos and 'list'

So, the other day I got like.... really, really drunk! The night started out ok, I wore my new purple lenses and pinned a little bit of my hair back:
My mouth was looking really weird in this photo:
So yeah, then I got super drunk! 

I don't remember doing this but, apparently, I told Neton to write a To-Do list before we left the pub:
It says:
' Go home to toilet
Go to garage Alcohol
Alcohol
Drive
Bask in the stars'
It was really cold, so Neton gave me his jacket to wear!
I have no idea what I was doing in any of these! I think I'm falling over in the last one:
Ah! Lately, whenever I get drunk, I try to pretend I'm 'coming out' of walls!:
I have no idea why I find it so funny when I'm drunk! Hahaha >_<
When we were leaving from 'basking in the stars', I jumped on the car:
By the way, the purple lenses I was wearing are so awesome! I'll be reviewing them soon! 
There was a road sign outside so I had a photo with it:
I really shouldn't put this next photo up because it's just so bad! I know that a lot of people don't understand I'm joking and they take my silly photos seriously! But, I just couldn't not upload this, it's sooooo funny!:
I don't even understand how my face is doing that! I look like some sort of animal who has been caught surprised or something! .... I really don't know! Hahaha >_<

I filmed the nominees video yesterday but it looks like I will have to re-film it! ARGH! <3



19 comments:

  1. LMAO!!!!! u look like fun ;3

    ReplyDelete
  2. wwwwwwwwwwww you have fun ne? ^^ (Toshi)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. I have no idea, Neton keeps avoiding the subject! Apparently, it's still getting fixed! <3

      Delete
  4. hahahaha i loved the photos!! So funny and spontaneous!! <3

    ReplyDelete
  5. that jacket suits u! steal it! ;p

    ReplyDelete
  6. come to spain! T_T

    ReplyDelete
  7. LOL! coming out of walls? wut?

    ur a funny drunk miss li!!!!! XD

    ReplyDelete
  8. Hahaha! Best drunken photos ever ;)
    I always look really gross when I'm drunk haha (>w<)

    ReplyDelete
  9. I LOVE EVERY PIC! xD So funny!

    ReplyDelete
  10. Can add to the beauty of the landscape when used correctly.
    Owning a regular lawn mower does not mean you have to give up on mulching your yard; you just have to be willing to do some work.
    In this same respect, mulch aids in the prevention of soil splashing onto
    plants.

    ReplyDelete
  11. you're like a deer in the headlights in the last pic !! haha <3

    ReplyDelete
  12. Hahaha love you lady li :) would love to meet you one day and drink xD the coming out of walls is brilliant

    ReplyDelete